Salut

Bine ai venit la mine pe blog. Citeste,fa-ti o opinie,critica, dar nu-ti bate joc...daca ti se pare un nimic...ei bine descurca-te mai bine si eu te voi respecta pentru asta...;)

joi, 29 iulie 2010

Ma doare versul

Ma preseaza timpul rece,
Fiece clipa ce trece,
Fiece vers ce il scriu,
Ca pare asa pustiu.

Ma doare, ma arde-n suflet,
Fiece vers ce il scriu,
Si imi mai curma un zambet,
Ca timpu-i tot mai tarziu.

Ma doare cand stiu ca trec,
Trei clipe la orice vers,
Si c-o nepasare rece,
Imi pare tot mai pervers.

Si ma doare asa de tare,
Ca nici n-as mai vrea sa scriu,
Dar un gand imi spune tare:
El te face sa fii viu !

Si atunci fiori ma trec,
Tremura intregu-mi trup,
Cum vreodata as putea,
Singur, sufletul sa-mi rup?

Stiu ca peste ani si ani,
Cand voi fi un mos senil,
Versul ma va-nntineri,
Si n-am sa mai fiu debil.

Imi confera nemurirea,
Si ma face sa fiu zeu,
Chiar de timpul trece aiurea,
Si-s doar un om slab, doar eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu